A tömegkommunikációban és a médiában óriáscéggé fejlődött Liberty Media tavaly vásárolta meg az F1-et “üzemeltető” céget Ecclestone-tól, s az idei szezontól elkezdte a saját elképzelései szerint megreformálni az utóbbi években egyre csökkenő népszerűségű világbajnoki sorozatot.

Az amerikai vállalat újító szándékú intézkedései közül számos érzékelhető volt már a televíziós közvetítések során, ezúttal azonban a Hungaroringre kilátogatók testközelből is megtapasztalhatják, hogyan próbálja színesebbé és érdekesebbé tenni a sorozatot a cég, s miként kívánja közelebb vinni a nézőkhöz.

A paddockban babzsákok, szökőkút, mini autóverseny-pálya, csocsóasztal teremtenek a korábbiaknál otthonosabb, befogadóbb hangulatot, míg a mogyoródi Gold Tribün mögötti területen élmény- és szórakoztató parkot, fanzone-t állítottak fel, ahol a szurkolók többek között szimulátorokon mérhetik össze a tudásukat egy F1-es autóban egymással és a profi Forma-2-es pilótákkal, drónokat reptethetnek egy erre a célra elkülönített részen, de azt is kipróbálhatják, milyen élmény a dobogó tetején állni a Magyar Nagydíjon, erről pedig akár fényképet is kaphatnak emlékül. Ezen kívül fotózkodni lehet a kockás zászlóval, ki lehet próbálni a kerékcserét egy valódi F1-es autón, a bátrabbak pedig akár azt is tesztelhetik, hogy megállnák-e a helyüket riporterként a száguldó cirkusz közegében.

Kattints a képre!