A Red Bull szerint is javított az erőforrásán a Renault a 2015-ös szezonra, de a csapat még nem teljesen elégedett. A csapatfőnök Christian Horner szerint valóban erősebb a motor, de a teljesítményleadás nem ideális.

F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 1
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 2

F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető

F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető

F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 91
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 92
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 93
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 94
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 95
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 96
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 97
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 98
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 99
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 100
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 101
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 102
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 103
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 104
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 105
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 106
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 107
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 108
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 109
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 110
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 111
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 112
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 113
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 114
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 115
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 116
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 117
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 118
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 119
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 120
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 121
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 122
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 123
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 124
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 125
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 126
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 127
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 128
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 129
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 130
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 131
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 132
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 133
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 134
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 135
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 136
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 137
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 138
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 139
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 140
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 141
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 142
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 143
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 144
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 145
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 146
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 147
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 148
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 149
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 150
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 151
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 152
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 153
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 154
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 155
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 156
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 157
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 158
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 159
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 160
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 161
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 162
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 163
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 164
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 165
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 166
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 167
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 168
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 169
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 170
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 171
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 172
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 173
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 174
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 175
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 176
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 177
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 178
Fotó megosztása:
F1: Javul a Renault-motor, de még nehezen vezethető 179


“Igen, erősebb lett a motor, de még mindig vannak gondjaink a vezethetőséggel” – fogalmazott Horner. A csapat nagyhatalmú tanácsadója, Helmut Marko szerint a problémák egy része szoftverfrissítéssel is megoldható. “És akkor a Mercedes előnyének egy részét legalább behoztuk” – jelentette ki Marko.

A Renault egyébként merész célokat tűzött ki a szezonnyitóra, a franciák Melbourne-ig a felére akarják csökkenteni a Mercedes előnyét. “A teljesítményről még korai lenne bármit mondani, mert nem tudjuk, milyen programot követnek az ellenfelek” – nyilatkozta Cyril Abiteboul, a Renault ügyvezetője.

“Ami minket illet, az eddigi teszteken nem a köridőkre mentünk. A fejlesztési programunk is nagyon kihegyezett, sok újítás az utolsó pillanatban esik be, így nehéz jósolni. Ezzel együtt elérhetőnek tartjuk a kitűzött célunkat, hogy a Mercedesszel szembeni teljesítményhátrányunkat a felére csökkentsük az idénynyitóra. Egyelőre minden nagyon ígéretesen alakul.”

A nagy öreg Flavio Briatore szerint azonban felesleges reménykedni, az olasz szerint a “Mercedes-motor sokkal erősebb a konkurenciánál. A jelenlegi bajnokság a motorokról szól, és nem a pilótákról. Néhány tized lehetne a csapatok között, de nem úgy, hogy van egy a többinél sokkal erősebb motor. Előbb-utóbb tennünk kell valamit azért, hogy normalizálódjon a helyzet” – mondta Briatore.