A Ferrarihoz idén visszatért és ezidáig küszködő Kimi Räikkönen a Brit Nagydíj hétvégéjén arról beszélt, hogy valószínűleg már csak a mostani szerződését tölti ki, és 2015 végén visszavonul a Forma-1-ből.


1/45
Fotó megosztása:

2/45
Fotó megosztása:

3/45
Fotó megosztása:

5/45
Fotó megosztása:

6/45
Fotó megosztása:

7/45
Fotó megosztása:

9/45
Fotó megosztása:

10/45
Fotó megosztása:

11/45
Fotó megosztása:

13/45
Fotó megosztása:

14/45
Fotó megosztása:

15/45
Fotó megosztása:

17/45
Fotó megosztása:

18/45
Fotó megosztása:

19/45
Fotó megosztása:

21/45
Fotó megosztása:

22/45
Fotó megosztása:

23/45
Fotó megosztása:

25/45
Fotó megosztása:

26/45
Fotó megosztása:

27/45
Fotó megosztása:

29/45
Fotó megosztása:

30/45
Fotó megosztása:

31/45
Fotó megosztása:

33/45
Fotó megosztása:

34/45
Fotó megosztása:

35/45
Fotó megosztása:

37/45
Fotó megosztása:

38/45
Fotó megosztása:

39/45
Fotó megosztása:

41/45
Fotó megosztása:

42/45
Fotó megosztása:

43/45
Fotó megosztása:

45/45
Fotó megosztása:


































Fotó megosztása:

Räikkönen honfitársa, az 1998-99-es világbajnok Mika Häkkinen szerint ezzel hibát követett el a ferraris.
“Mindenki úgy tesz, ahogy jónak látja, de szerintem taktikailag nem volt valami okos húzás. Ha a szerelők meg mindenki tudja, hogy a versenyző másfél éven belül kiszáll, akkor valószínűleg inkább a másik pilótára, ebben az esetben Fernando Alonsóra koncentrálnak” – magyarázta.
“Ha valaki a kiszálláson kezd gondolkodni, az árt a motivációnak. Nem lesz képes a Forma-1-hez szükséges dolgokra koncentrálni” – tette hozzá.
A fentiek ellenére Räikkönen silverstone-i balesetét nem sorolja a “tünetek” közé Häkkinen: “Silverstone jó pálya, de miért volt ott az a hupli? Ha egy formaautó elveszíti a tapadást, már senki sem képes irányítani. A futam épp csak elkezdődött, mindenkiben buzgott az adrenalin, szóval nyilván gyorsan vissza akart térni a pályára, ezért nem hibáztatnám Kimit.”