A Forma-1-ben 2014-ben bevezetett 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrások hangja számos kritikát kapott, sokaknak egyáltalán nem tetszik a zaj, mások érdekesnek találják a hangszínt, de keveslik a hangerőt.
Bár egyesek örülnek, hogy ma már a nézők hangja és az autó egyéb zajai, például a gumicsikorgás is hallható, határozott cél maradt az erőforrások által nyújtott hangélmény javítása.
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 1
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 2

Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et

Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et

Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 34
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 35
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 36
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 37
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 38
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 39
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 40
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 41
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 42
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 43
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 44
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 45
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 46
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 47
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 48
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 49
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 50
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 51
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 52
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 53
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 54
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 55
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 56
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 57
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 58
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 59
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 60
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 61
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 62
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 63
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 64
Fotó megosztása:
Olasz cég hangosíthatja a Forma-1-et 65


Az olasz Autosprint tudósítása szerint két héttel ezelőtt a Kínai Nagydíj helyszínén össze is ültek az F1-es gyártók és fejesek, hogy a konkrét megoldásról tárgyaljanak.   
“Az egyeztetések elején járunk. Azt hiszem, reálisan kell tekintenünk az esetleges lépésekre, ugyanakkor viszont ez egy kényes terület, mindenesetre részt vállalunk majd minden tanulmányban, amelyek előkészítik a változtatást” – mondta a Renault Sport F1 második embere, Rob White.
A motorok hangjának javítása óriási kihívás, ugyanis a turbós erőforrások alapvető jellegéből fakad, hogy a turbó elnyeli a zaj nagy részét, márpedig a teljes, újabb csillagászati összegeket felemésztő áttervezés kizárt. A megoldás a kipufogók “barkácsolása” lehet. 
Az Autosprint úgy tudja, hogy a terület vizsgálatára, a megoldások kidolgozására már megtalálták a jelöltet, egy meg nem nevezett olasz cég hamarosan hivatalosan is megbízást kaphat a munkára.