F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 1
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 2

F1: A cipők miatt volt lassú a tesztelő

F1: A cipők miatt volt lassú a tesztelő

F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 16
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 17
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 18
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 19
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 20
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 21
Fotó: Europress
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 23
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 24
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 25
Fotó: Europress
Fotó: Europress
F1: A  cipők miatt volt lassú a tesztelő 28
Fotó megosztása:
A Szergej Szirotkint még tavaly protezsálták be a reménybeli orosz szponzorok a Sauberhez, és bár annyit nem fizettek, hogy sikerüljön versenyzőt csinálni belőle 2014-re, az ifjonc tesztelőként azért gyűjti a tapasztalatokat, tanul.
Ennek a folyamatnak újabb állomása a volt, hogy a bahreini teszt keddi napján első ízben hivatalos Forma-1-es teszten vezetett aktuális autót az orosz, elérte az F1-es jogosítványhoz, az ún. szuperlicenc megszerzéséhez szükséges 300 km-es távot is, de nem volt túl gyors, 3,3 másodperccel maradt el Nico Rosberg – amúgy nem kiemelkedő – eredményétől.
Szirotkin azt mondta, a cipő volt a hibás:
“Minden pilóta szeretne tovább vezetni, tovább javulni, ha van rá lehetőség, de sajnos Monzában kell mennem a World Series by Renault miatt, így mostanra ennyi volt. Volt hosszú etapom, volt olyan, amikor a köridőre hajtottunk, de sajnos gondom volt a cipőkkel! Furcsának tűnhet, de azért nem akart összejönni a jó idő.”
 
“De tudjuk, hogy ha minden összeáll, akkor pár másodperccel gyorsabb is lehetnék, ami a hétvége adataihoz viszonyítva nem is rossz.”
Az orosz ifjonc a Crash.net kérdésére bővebben is leírta a cipőgondot:
“Az volt a baj, hogy a saját cipőim nem érkeztek meg időben, a kéznél lévő pedig kicsi volt. Az erős fékezéseknél ez nagy gondot okozott, volt olyan, hogy annyira fájt, hogy a bokszutcába sem tudtam visszavezetni. Nagyon sok fékezési pont van itt, az egyeneseken mindig úgy voltam, hogy jaj, a következő kanyarban megint fékeznem kell! Tényleg rendesen megkínzott, nem tudtam befejezni a köröket, hiába kezdtem jó kört, már nem tudtam jól befejezni.”