A Lotus múlt vasárnap Koreában a 2-3. helyet szerezte meg a versenyen, Japánban természetesen hasonló eredménnyel szeretnék folytatni. A reménykedésnek van is alapja, hiszen a második szuzukai szabadedzésen Kimi Räikkönen a 4., Romain Grosjean az 5. idővel zárt, jó esetben lehetnek a második erő a Red Bull mögött.
“Az autó ma sokkal inkább a kedvemre való volt, mint a korábbi pár versenyen, főleg, ami az egykörös viselkedését illeti. Ez jó, de holnap új nap jön, lehet, hogy egész más lesz a kép. Majd meglátjuk, de a mai nap tényleg nem volt rossz” – mondta Räikkönen, aki Korea után most is eldobta az autót az edzésen, délután a Dunlop kanyar kavicságyában zárt.
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 1
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 2

F1: Räikkönen szerint most jó a tempó

F1: Räikkönen szerint most jó a tempó

F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 16
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 17
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 18
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 19
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 20
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 21
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 22
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 23
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 24
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 25
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 26
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 27
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 28
Fotó megosztása:
F1: Räikkönen szerint most jó a tempó 29


“Néha előfordul az ilyesmi. Elég szeles nap volt, szerintem az is belejátszott. Egész nap nem volt könnyű a dolgunk, akkor egy kicsit többet vállaltam a kelleténél és kipördültem. Az autó nem sérült meg, egyszerűen csak nem mentem annyi kört, amennyit szerettem volna, de nem nagy ügy.”
A jó tempó ellenére azért még bőven lesz munka a Lotusnál, a fekete-arany járgány a közepes gumikon ugyan jól viselkedik, de a kemény keverékkel még nem bánik ideálisan.
“Nem volt könnyű nap. A kemény gumikat nagyon nehezen tudtam működésre bírni, nehéz volt eltalálni az ideális tartományt. Nagyon szeles is volt az idő. Szuzuka egy gyors pálya, de sokkal jobban lehetett vezetni a közepeseken, mint a keményeken. Még ki kell próbálnunk pár dolgot, szeretnénk javítani az autón, remélhetőleg meglesz a gyümölcse holnap délelőtt!”