F1: A Mercedes nem bírja a meleget 1
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 2

F1: A Mercedes nem bírja a meleget

F1: A Mercedes nem bírja a meleget

F1: A Mercedes nem bírja a meleget 41
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 42
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 43
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 44
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 45
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 46
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 47
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 48
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 49
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 50
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 51
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 52
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 53
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 54
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 55
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 56
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 57
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 58
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 59
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 60
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 61
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 62
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 63
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 64
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 65
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 66
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 67
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 68
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 69
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 70
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 71
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 72
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 73
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 74
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 75
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 76
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 77
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 78
Fotó megosztása:
F1: A Mercedes nem bírja a meleget 79

A Mercedes AMG Bahreinben sorozatban második pole-ját szerezte Nico Rosberggel, de a vasárnapi futam cseppet sem alakult jól számukra.
Rosberg gyorsan visszacsúszott, az első néhány körben sorra előzgették, végül négy kerékcserével ment végig, a 9. helyen ért csak be. Lewis Hamilton a sebességváltó-csere miatti hátrasorolással a 9.  rajtkockából indult, az elején szintén visszaesett, de a futam második felében magára talált, ötödikként intették le.
A gyenge versenyeredményt a meleg aszfalton túlmelegedő és elkopó gumik okozták.
“A futam első szakaszában, amikor a legmelegebb volt a pálya, nagyon szenvedtünk. Ezen javítanunk kell, keressük a megoldást. A verseny második felében, amikor egy kicsit csökkent a pálya hőmérséklete, már nem volt rossz a tempónk, különösen Lewis esetében. Lewis és Nico mindent megtett, de csak kármentésről lehetett szó” – magyarázta a verseny után a csapatfőnök, Ross Brawn.
“A gumik, a hőmérsékletek terén rossz irányba indultunk, nem sikerült élni a helyzettel. A pole-ból a 9. helyre – elképesztő, el sem tudom hinni. Néha nagyon nehéz a Forma-1. Amilyen jó volt a szombat, olyan rosszul alakult a vasárnap. A pozitívum az, hogy nagyszerű az autónk, egyszerűen csak el kell csípnünk a gumikat, mondani persze könnyű. Óriási kihívás, de mindenki ezzel küszködik” – mondta utólag Rosberg.
Hamilton is megerősítette, hogy a gumikkal vannak a gondok, de reméli, hogy nem ismétlődik majd a Mercedes tavalyi szenvedése.
“Hosszasan beszéltünk erről. Nagyon sok információt gyűjtöttünk az első négy versenyen, ezek alapján tudjuk, hogy a hűvösebb, európai helyszínek jól fekszenek majd nekünk. Jó, hogy a túl vagyunk a meleg szempontjából az egyik legnehezebb futamon, de azért így is sok dolgon kell még javítanunk.”
“Az ötödik, két harmadik és még egy ötödik hely az első négy futamon, ennek azért nagyon örülök. Amikor az átszerződés mellett döntöttem, tudtam, hogy ennél sokkal rosszabb is lehet majd. A Mercedes sosem volt erős Bahreinben. A Red Bull tavaly is nyert, előtte is erős volt, nem volt meglepetés. De nem hiszem, hogy minden futamon ez lesz. Néhol a Red Bull is küszködött az időmérőn, amikor pedig az enyhébb helyekre érünk, mi is közelebb lehetünk majd.”