F1: A győzelem után is morog a Red Bull 1
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 2

F1: A győzelem után is morog a Red Bull

F1: A győzelem után is morog a Red Bull

F1: A győzelem után is morog a Red Bull 41
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 42
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 43
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 44
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 45
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 46
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 47
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 48
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 49
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 50
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 51
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 52
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 53
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 54
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 55
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 56
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 57
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 58
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 59
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 60
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 61
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 62
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 63
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 64
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 65
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 66
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 67
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 68
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 69
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 70
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 71
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 72
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 73
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 74
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 75
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 76
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 77
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 78
Fotó megosztása:
F1: A győzelem után is morog a Red Bull 79

A Red Bull a szezonkezdet óta arra panaszkodik, hogy a 2013-as Pirellik ártanak a versenynek, ugyanis ők nem hajthatnak 100 százalékon az autóikkal.
A fentiek ellenére a címvédő csapat Malajziában kettős győzelmet aratott, Sebastian Vettel pedig most vasárnap újra győzött Bahreinben.
A csapatfőnök, Christian Horner azt mondja, a sikerek után sem változott az álláspontjuk:
“Nem, én úgy gondolom, továbbra is túl érzékenyek. Négy kiállás egy futamon már túl sok. Szerintem más csapatok még nálunk is jobban küszködnek a gumikkal, de erről őket kellene megkérdezni. Én mindenesetre úgy érzem, túl gyengék a gumik, kicsit vissza kellene venni.”
“Nagyon kényesek a gumik, most épp csak pont eltaláltuk őket. Az időmérős spórolásra épített stratégiánk működött, Sebnek volt elég gumija. Ha sikerül elcsípni az ideális állapotot, akkor erős versenyt lehet futni, de nagyon-nagyon szűk ez az intervallum. Ha nem sikerül beletalálni, akkor négy vagy öt kerékcsere is kellhet” – utalt némelyik rivális rendszeres bokszlátogatásaira.
A Pirelli az első négy, tengerentúli futam utánra ígérte a gumihelyzet revízióját, ha változtatnak a keverékeken, akkor az most lépik meg, de semmiképp sem lesz drasztikus módosítás.
“Nagy kilengések vannak, de így volt tavaly is, sokan mondogatták, hogy túl messzire mentünk. De ha olyan gumikat gyártottunk volna, amelyek lazán működnek itt (Bahreinben), akkor az idény későbbi részében komoly gondok lennének. Zsonglőrködni kell” – utalt a tavalyi szezon végén látott statikus, egykiállásos futamokra a Pirelli motorsportfőnöke, Paul Hembery.
Az egyébként már biztosnak tűnik, hogy a szabadedzéses üresjáratok kiiktatására a csapatok a Spanyol Nagydíjtól egy-egy plusz szettet kapnak majd az aktuális keményebb keverékből, amelyet valószínűleg csakis az első gyakorlás elején használhatnak majd fel.