F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 1
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 2

F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren

F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren

F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 31
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 32
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 33
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 34
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 35
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 36
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 37
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 38
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 39
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 40
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 41
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 42
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 43
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 44
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 45
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 46
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 47
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 48
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 49
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 50
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 51
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 52
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 53
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 54
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 55
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 56
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 57
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 58
Fotó megosztása:
F1: Bahreinben tovább javulna a McLaren 59 Kínában talán csökkent a McLaren lemaradása az élmezőnyhöz képest, bár a kép csalóka lehet, mert Jenson Button kétkiállásos taktikát végigcsinálva végzett az ötödik helyen. A McLaren azonban már ennek is örül, Bahreinben szeretne még előrébb kerülni a csapat.

“A szahíri pálya jó egyensúlyt kíván” – mondta Button. “Akad néhány technikás, lassú irányváltós rész, nagyon precízen kell kigyorsítani a kanyarokból a megfelelő tapadás érdekében. Aztán ott vannak a gyors kanyarok, például a 6-os és 7-es, és az emelkedős balos is érdekes. Bahrein olyan hely, ahol a szél jelentősen befolyásolhatja az autó tapadását, nehéz előre tervezni. A szabadedzések a szokásosnál is fontosabb lesznek, hogy a lehető legjobb autót rakjuk össze az időmérőre és versenyre.”

A kínai verseny után kritizált Sergio Perez szerint jó ritmusban váltakoznak a gyors és lassú kanyarok Szahírban. “A nagy kihívást a homok jelenti, a pálya minden részén galibát okozhat” – így a mexikói. “A két DRS-zóna miatt jó versenyt várok, a legjobb előzési lehetőségnek az 1-es és 4-es kanyar ígérkezik. A második DRS-zónát várhatóan arra használjuk majd, hogy csökkentsük a hátrányunkat az előttünk haladóval szemben, hogy aztán a célegyenesben támadást indítsunk ellene.”

Martin Whitmarsh csapatfőnök szerint Kínában látszottak a javulás jelei, ezt a lendületet kell továbbvinni. “Az első három verseny nem volt éppen a legegyszerűbb számunkra, de minden helyszínen fejlődtünk egy kicsit, és ez a célunk Bahreinben is” – fogalmazott Whitmarsh. “A pályán végzett munka csak a jéghegy csúcsa, Wokingban rengeteget dolgoznak a kollégák az új fejlesztéseken. Jó irányba megyünk.”