Összesen húsz pontot szerzett a Német Nagydíjon a Sauber, érthető, hogy a csapat feldobódva készül a magyar futamra. “A múltban nem remekelt az autónk olyan pályákon, mint a Hungaroring, az idei év azonban más” – mondta Kobajasi Kamui. “A C31-es a kanyargós pályákon is gyorsnak bizonyult, úgyhogy Magyarországon is erősek lehetünk. Mostanában voltak nehézségeink az esőben, de a magyar hétvégék többségén kiváló az időjárás.”

“Remélem, hogy száraz és forró versenyünk lesz. A magyar futam az utolsó a nyári szünet előtt, ennélfogva különösen fontos. Aki jó eredményt ér el, sokkal felszabadultabban élvezheti a pihenést, hockenheimi teljesítményünk alapján minden esélyünk megvan erre.”

Sergio Perez Monacóhoz hasonlította a Hungaroringet. “Különleges pálya, a monacóihoz hasonlóan sok irányváltással” – fogalmazott a mexikói. “A középső része különösen trükkös, de kedvelem a pályát, ahogy Budapestet is. A kvalifikációs teljesítményünkön javítanunk kell, az időmérők az utóbbi egy-két alkalommal nem sikerültek túl jól.”

“Biztos vagyok benne, hogy legalább olyan erősek lehetünk, mint Németországban. Tavaly is bejutottam a Q3-ba, most pedig még jobb autónk van, mindent bele fogok adni. Az egész csapatnak fontos, hogy jó eredményt érjünk el Magyarországon, ez az egész nyári szünet hangulatát megalapozhatja.”

Giampaolo Dall’Ara vezető pályamérnök szerint a tapadás lesz a kulcs. “A Hungaroring nagy leszorítóerőt követelő pálya, csaknem annyira van szükség, mint Monacóban” – nyilatkozta Dall’Ara. “A pilóták több időt töltenek kanyarodással, mint amennyit egyenesen haladnak, szóval a fókusz a leszorítóerőn lesz. Csak egy ideális versenyvonal van, fontos lesz a lehető legjobb eredményt elérni az időmérőn.”