F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 1
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 2

F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk

F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk

F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 33
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 34
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 35
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 36
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 37
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 38
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 39
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 40
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 41
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 42
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 43
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 44
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 45
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 46
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 47
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 48
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 49
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 50
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 51
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 52
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 53
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 54
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 55
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 56
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 57
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 58
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 59
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 60
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 61
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 62
Fotó megosztása:
F1: Az időmérőt ki is hagyhatjuk 63 Jaime Alguersuari idén eddig legtöbbször kikapott csapattársától – bár Kanadában már jól ment -, az időmérőkön nem egyszer ő volt az újonc csapatok pilótái mellett a hetedik Q1-es kieső, helye a Toro Rossónál inogni látszik. A spanyol az Európa Nagydíj kvalifikációján is az első szakaszban búcsúzott, vasárnap a 18. helyről kezdett, de a versenyen tökéletesen végigvitt kétkiállásos stratégiával hozta helyre a szombati szereplést, 8. lett.

“Nagyon örülök az eredménynek, főleg, hogy csak a 18. helyre kvalifikáltam. Egyértelműen kifizetődött, hogy a versenybeállításokra koncentráltunk. Nagyszerű futam volt, szeretnék köszönetet mondani a szerelőimnek, akik kijavították a pénteki edzésen adódott hibákat az autón. Ezzel az eredménnyel jutalmazhatom most őket!” – mondta a fiatal spanyol.

“Bár az időmérőn még mindig nehezen tudom kihozni a maximumot a gumikból, mostanra jobban értem, hogyan használjam őket a versenyen, és ez a legjobb megoldás, hiszen a pontokat a futam végén osztják. Délután végig jó tempót tudtam menni, idén most először voltam teljesen elégedett az autóval, ez pedig kulcsfontosságú volt az eredmény tekintetében. A gumik használata mellett a fejlesztéseink is beváltak, részben ez is magyarázza, miért sikerült jól a verseny.”

A csapatfőnök, Franz Tost is igen elégedetten beszélt Alguersuari teljesítményéről:

“Azt hiszem, legközelebb ki is hagyhatnának a kvalifikációt, megtartjuk a gumikat a versenyre! De komolyra fordítva: a csapat nagyszerű munkát végzett ma Alguersuari kétkiállásos stratégiájával, ő volt az egyetlen, aki pontszerző helyre jutott így. Jaime megmutatta, hogy képes erős versenyt futni, jól rajtolni és utána már az elejétől jó tempót hozni. Az utolsó körökben mutatott védekezése különösen figyelemre méltó volt. Újabb fantasztikus szereplés két héttel azután, hogy Kanadában is nyolcadik lett. A teljesítménye egyre javul, a jövőben is ilyen versenyekre számíthatunk tőle” – méltatta az osztrák az ifjoncot.