Mielőtt a csapatok nekikezdenének holnap a közös tesztelésnek, a Red Bull Racing ma leleplezte új autóját Jerezben. A minimalista bemutató után Sebastian Vettel nem sokat vacakolt, hanem pályára is vitte az autót.

Az RB5-ös végül összesen 14 kört futott, majd betolták a garázsba, mert a sebességváltó gyanúsan viselkedett. Ennek ellenére senki nem értékelte kudarcként a napot.

“A sikeres pályáravitel után elővigyázatosságból leállítottuk az autót, mert a sebességváltó olajhőmérséklete emelkedni kezdett” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.

Hornerék tudják pótolni Webbert
Hornerék tudják pótolni Webbert

Besült az új Red Bull

Besült az új Red Bull

Hornerék tudják pótolni Webbert
Legalább két hónapig gyógyul
Nagy jövője lehet
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Coulthard nem félti Webbert
Rajta múlik a siker
A lényegről nem marad le
Hiányzik majd a tesztelés?
Webber bizakodó
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Flying Scotsman
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Besült az új Red Bull 46
Besült az új Red Bull 47
Besült az új Red Bull 48
Elromlott, de nem volt nagy gond
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Vettel nem mond semmit egyelőre
Besült az új Red Bull 52
Newey a két pilóta között
Webber borúlátó
Ha velük nem győzhet, elengedik
Jól fizet a dobogó
Semmit sem vesz biztosra
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Schumival konzultált
Vezetni tud, csak járni nem
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Besült az új Red Bull 63
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón


“A fiúk nagyszerű munkát végeztek az autóval, hogy minden készen legyen a bemutatóra. Nagyon örültem, hogy újra vezethetek, de egyelőre ne is kérdezzenek az autóról, túl korai lenne bármit is mondanom. Most, hogy megvoltak az első körök, holnaptól már a fejlesztésre koncentrálhatunk. Jó döntés volt, hogy leálltunk, mert nagyon fontos, hogy a legjobban megértsük, mi is volt a gond” – nyilatkozta Vettel.

Az RB5-ös az új hibridrendszerrel, a KERS-szel felszerelve körözött, de az nem működött, a csapatnál csak az alkatrész autóra gyakorolt hatásait, és viselkedését mérték fel.