Az építkezés következik
Az építkezés következik

A Renault összehúzza magát

A Renault összehúzza magát

Az építkezés következik
Milliárdokért szerződött
Fisichella, Alonso - jobb lett volna újra együtt?
Kovalainen túl sikeres volt
Piquet vajon veszélyes lesz?
Kire hallgat a világbajnok?
Visszatértek a spanyol és az asztúriai színek
Alonso egyelőre a tavalyi autóval köröz
Hazatért
Az első méterek a régi-új csapatnál
A Renault összehúzza magát 110
A Top Gunba is jó lenne...
A hollandok jobb eredményt várnak
Briatore kézben tartja a versenyzőket
Örüljön, hogy Alonso mellé kerülhetett
Együtt mennek el a Renault-tól
Hiába a világbajnok?
Erősebb, boldogabb a Renault-nál
A Renault összehúzza magát 118
A Renault összehúzza magát 119
Hivatalosan is bemutatták
Vajon mire lesz elég?
A Renault összehúzza magát 122
A Renault összehúzza magát 123
Piquet, Briatore és Alonso
A háttérben a tesztpilóták: Di Grassi és Grosjean
Marad a papagájfestés
A Renault összehúzza magát 127
Alonsónak még nem elég jó az autó
Grosjean és di Grassi
Piquet nem kérdőjelezi meg Alonso pozícióját
Piquet nem veszélyes
Lauda Hamiltont sokkal többre tartja
Csak egy évig marad?
Ausztráliában jön a "W"
Nem bajnok, nem rocksztár, nem egy multi feje, de repülője neki is van
Alonso győzhet is 2008-ban
Tavaly második volt Melbourne-ben, idén ez valószínűtlen
Ma nem jött össze
Úgy jár majd, mint Kovalainen?
Gyenge kezdet
Ez a grimasz Dennisnek jár
Jó kezdet után jöhet a folytatás
Alonsót csúnyán kiosztották
Ha nem jön a javulás, akkor...
A Renault összehúzza magát 145
Búcsút is inthet a csapatnak
A Renault összehúzza magát 147
Még nincs miről beszélni
A Renault összehúzza magát 149
A boldog család
A Renault összehúzza magát 151
A pályán kívül is kemény munka folyik
Nem mindegy, mit esznek
A McLarennél cserbenhagyták Alonsót
Symonds azért bizakodik
Bahreinben a pontszerzés is csak ábránd maradt
Mateschitznek majdnem összejött
A Renault-kaland is csak egy évig tart?
Kubica itt is vezethetne
Erről jól lemaradtak
Nem mertek fejleszteni
A McLaren vesztes, bezzeg a Renault...
Elégedettségnek nyoma sincs
Briatore ragaszkodik hozzá
Újra megpróbálják
A középmezőnyben ragadtak
Vajon mire lesz képes Alonso otthon?
Briatore nagyban gondolkodik
Nem vár sokat
A Renault összehúzza magát 170
Nekilendültek
Symonds egy százalékot emleget
Csak a név nem lesz elég, pontok is kellenek
Alonso bizakodik
Szinte hasonlítanak...
Még körbement vele
Räikkönen helyére ülhet
A vezér meggondolta magát
Nem mennek sehova
Ő nincs versenyben, de szerinte Hamilton sem nyer
Éljenek a mának, vagy a jövőre készüljenek?
Mindenkinek kötelező lesz
Barcelona óta javul a helyzet
A Kanadai Nagydíj nem az ő versenye lesz
Ha megbirkózik az első kanyarral, jó versenye lehet
Leépítés következik
Sokára lesz ilyen lehetőség megint
Minden szabályos
Két futam után dönteni kell
Briatoréék
Havi 3000 euróért kísérgeti Alonsót
A Ferrarinál vagy a BMW-nél folytatja?
Nem Hamiltonon múlott a tavalyi siker...
Hiányzik a tempó
Egyetlen pontot hozott a hazai verseny
Reménysugár az alagút végén
Fotó megosztása:

Leépítés következik

Leépítés következik

A Renault Forma-1-es csapata két bázison dolgozik, az első számú központ az angliai Enstone-ban található, míg a motorgyártást a franciaországi Viry-Chatillonban végzik

A francia Le Canard Enchaine című lap szakszervezeti forrásokra hivatkozva azt írja, hogy az utóbbi helyszínen a gyártó komoly átszervezésre készül, a központot fele méretére csökkentenék, és ennek megfelelően tömeges elbocsájtásokra is sor kerülne.

Bár gyári csapat, a Renault jóval kevesebbet költ F1-es projektjére a riválisoknál, a Ferrari, a McLaren (azaz a Mercedes), a BMW, a Toyota, és a Honda is nagyobb pénzből gazdálkodhat náluk.