Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
szabadidő-autó
#szabadidő-autó
Földes Attila
Kína berúgta az ajtót
Bulgáriába utazunk. Fenekünk alatt kínai autó, egészen pontosan egy Great Wall H6-os morog. Az ő szülővárosába indulunk.
Földes Attila
Nagycsaláddal is elboldogul a Suzuki?
Vajon a Suzuki képes kielégíteni egy nagycsalád extra igényeit is?
Rácz Tamás
Beültünk az új magyar Suzukiba
Alaposan megváltozott a Suzuki Vitara. Sokkal korszerűbb, mint kifutó elődje, de sokkal kevésbé terepjáró.
Gajdán Miklós
Amikor az olaszok dzsipet készítenek
A jelenleg leggyorsabban növekvő kategóriába, a kis szabadidő-autók közé érkezik a Jeep Renegade. Sokoldalúságával próbál a többiek fölé és elé...
Horváth Zsolt
Kis Opel terepgúnyában
Az Opel Adam Rocks a legkisebb crossover a piacon, ráadásul nyitható tetős. Kipróbáltuk, méghozzá a vadiúj háromhengeres turbómotorral, ami...
Földes Attila
Hangtalan, szagtalan
Mennyire lehet takarékos egy tágas szabadidő-autó, ha konnektorból is tölthetjük?
Lencsés Csaba
Az első autó, amiben nem lehet meghalni?
Elvileg nem ütközik az előtte fékezővel, az oldalról érkezővel, nem gázolja el a gyalogosokat és a bringásokat.
Hamar Balázs
Családi terepes csendes-rendes dízellel
A régi, de folyamatosan fejlesztett 110 lóerős 1.5 dCi alapmotorral nem sok problémánk lesz. Ilyen egy kellemes belépő motor.
Lencsés Csaba
Ez lenne az új népautó?
Akkor meglehetősen jól megy a népnek. Itt a legóccsóbb kategóriagyilkos.
Szörényi András
Mit akar a Ford az Audi és a Volvo ellenében?
Ha a Q5 az ellenfél, nem tetszik, ha a Captiva, az Outlander vagy az Antara, akkor ígéretes a Ford Edge, amely jövőre lesz kapható.
Előző
1
…
12
13
14
…
17
Következő