Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
hillclimb
#hillclimb
Kovács Miklós
Dupla Hayabusa őrülettel, 10 000 fölé pörögve száguld ez a Toyota
Saját építésű V8-as motorral kelt feltűnést, és száguld pokoli tempóban az eredetileg városi kisautónak tervezett Toyota Starlet.
Kovács Miklós
Nehéz elhinni, de ez nem gyorsított felvétel, egy ilyen gép itt tényleg ezt tudja
Hegyi felfutó, ahol a szűk, kanyargós aszfaltcsíkon egy igazi formaautó mutatja meg, hogy mit tud. Szürreális a tempó, a rekord pedig nem kicsi...
Kovács Miklós
Teljesen őrült sivatagi versennyel indult 2023
Több ezer lóerővel vágnak neki az emelkedőnek, a szétrobbanó motorok látványa pedig garantált.
Kovács Miklós
Ritka látvány: milliárdos csúszkálás 1500 lóerővel
A Bugatti Divo sofőrje hegyi felfutóversenyen mutatta meg, mit tud az 1500 lóerős bestia.
Kovács Miklós
Vérszomjas Škoda Octavia kombi, ami leforogta a 9000-et
A hegyi versenyek egyik érdekes darabja volt ez az első generációs Škoda Octavia alapjaira épült gép.
Kováts Olivér
Zene a fülnek a hegymászó, 740 lóerős Seat
Alapvetően nem a Seat León a világ legizgalmasabb autója, de ilyen környezetben, ilyen motorral unalmasnak sem lehet mondani.
Kovács Miklós
Az apró Fiatba a Suzuki Hayabusa motorja került, ráadásul duplán
Mit tehet az autóépítő, ha kevésnek találja a Suzuki Hayabusa sornégyes motorjának erejét? Hát beszerez kettőt, és épít belőlük egy V8-ast...
Kovács Miklós
Erre a halálhegyre minden motoros pusztulni megy
Ez a verseny nem arról szól, hogy ki nyer, vagy ki veszít. Sokkal inkább a sérülések megúszása a cél.
Fehér Patrik
Mindenki arcára mosolyt csal a Ferrari-verő Fiat 500-as
A jól ismert formán egy keveset, az erőforráson nagyon sokat változtattak, de így talán még bájosabb lett a Fiat 500-as.
Kovács Miklós
Egy 9000-ig üvöltő szörnyet varrtak ennek a Trabantnak a bőre alá
Vannak tuningolt Trabantok, és vannak olyan elborult építések, amelyekre már csak nagy jó szándékkal mondhatjuk, hogy bármi köze is van a kétütemű...
Előző
1
2
Következő