Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Kováts Olivér
A legnagyobb hóban támaszkodott a GPS-re, óriási hiba volt
Kováts Olivér
Nem tudta hová tenni a Ferrariját, végül a teraszon parkolt le vele
Baka Gábor
Ki lesz az F1-világbajnok? Mondd meg te!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
e53
#e53
Kovács Miklós
Máris gyűjtői darab egy első generációs BMW X5?
Minden mindegy, csak V8-as legyen alapon még akár érdekes is lehet.
Csepreghy Dániel
Pár óra alatt, a repülőn készült el az első BMW X5-ös
Rendkívül rövid idő állt rendelkezésre Chris Bangle nyomása alatt az első BMW X5 tervezésére, de Frank Stephenson még a repülőn megrajzolta a formát...
Csepreghy Dániel
A BMW X5 4.8is-re még nem kellett M logó
360 lóerővel és áthangolt futóművével a 4.8is volt az első, sportosra hangolt BMW X5-ös.