Vezess
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Norris átvette a vb-kupát – de hová tűnt Max Verstappen?
Kovács Miklós
Drága svéd gyógyír a pocsék magyar utakra
Vezess
Kulcsfontosságú megállapodás született az F1-ben
Vezess
Történelmi újdonság készült el Ausztriában, amiért érdemes kilátogatni
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Címoldal
DSG
#DSG
Kovács Miklós
Ezt jó tudni, ha duplakuplungos automatád van
Gajdán Miklós a duplakuplungos automata váltókról szóló videósorozat második részében kitér a mindennapos használat buktatóira is.
Földes Attila
Jól nézd meg, ilyen Škoda Fabiát sem látsz sokat
Sportos külsővel, praktikus, ügyes utastérrel és rengeteg extrával próbál levenni a lábadról a Škoda Fabia Monte Carlo.
Vezess
Használt autó: mennyire fáj, ha a szívedre hallgatsz?
Olvasónk nemcsak eljátszott a gondolattal, hogy áldoz az autózás élvezeti értékére és saját életminőségére, hanem lépett is. Mennyibe kerül...
Kovács Miklós
Íme a furfangos dupla kuplung, amiből rengeteg készül itthon
Az Autotech Future kiállításon a Schaeffler standján is szétnéztünk, ahol leginkább a kéttömegű dupla tengelykapcsoló szerkezetére csodálkoztunk rá...
Szörényi András
Vezettük a 300 lóerős Golfot, amire nincs válasza a japánoknak
Nem néztem ki a Volkswagenből, hogy vadulós sportkombit képes csinálni a steril, hibátlan és kevéssé vérpezsdítő Golfból. De képes.
Hamar Balázs
SEAT Leon Cupra a BMW M3 ellen
Az egyik leggyorsabb elsőkerék-hajtású autó, és az egyik legismertebb hátul kaparós. Az új SEAT Leon Cupra 280 DSG a leköszönő BMW M3 ellen...
Svékus Gergő
Túl erős a csúcs-Golf motorja!
Késhet a VW Golf R 400 sorozatgyártása: a cég egyelőre nem talált olyan sebességváltót, amely tartósan megbirkózna a turbómotor 450 Nm nyomatékával...
Svékus Gergő
Tízfokozatú DSG-váltó a VW-től!
Először tavaly hallhattunk arról, hogy a Volkswagen tízfokozatú duplakuplungos váltót készül építeni. Most újabb részletek kerültek a felszínre...
Szörényi András
Škoda Yeti - A mindennapok hőse
Mintha az eleve jó autót a Škoda csak alibiből dogozta volna át: a Yeti alig változott, de ezt könnyen fel tudtuk dolgozni.
Svékus Gergő
A képregényből szalajtott motor
A szokásos kategóriákat felrúgva szabad kezet adott tervezőinek a Honda. Az eredmény egy egészen sajátos megjelenésű, mégis funkcionális...
Előző
1
2
3
4
Következő