Vezess
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Történelmi újdonság készült el Ausztriában, amiért érdemes kilátogatni
Erdős Norbert
7 jótanács, hogy túléld a karácsonyt, szó szerint!
Svékus Gergő
Fenntarthatósági programot indít útjára a Mercedes
Erdős Norbert
Ezt a 10 pontot fogadd meg, és a vérnyomásod nem száll el a karácsonyi közlekedés miatt
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
566.0 Ft
D:
577.0 Ft
Címoldal
downsizing
#downsizing
Szörényi András
Használt autó: rettegni kell a turbós kis benzinesektől?
Mind több használt autó vár vevőre kis köbcentis turbómotorral, a technika egyre terjed. Félni kell használtan a turbós benzinesektől?
Földes Attila
Kis motor, sok lóerő
A Citroën C4-es nem mai darab, mégis tud újat mutatni. Kicsi, erős, háromhengeres benzinmotorral is kapható.
Svékus Gergő
Egyliteres turbómotor Szentgotthárdról
Modern szerkezeti elemeinek és vezérlésének köszönhetően nyomatékosabb, mégis takarékosabb az Opel 1,6-os motorjánál a vadonatúj, hazánkban gyártott...
Svékus Gergő
Egyterűvel, hibriddel újulna az Audi A4
Német sajtóinformációk szerint már jövőre leváltja középkategóriás limuzinját az Audi. Az A4 kínálatának új tagja, a praktikus 'Vario' két évvel...
Svékus Gergő
Ejj, ráérünk arra még
A világ vezető autós szakemberei szerint még jó ideig megingathatatlan marad a belső égésű motor uralma. Rövidtávon a plug-in hibridek és a kis...
Szörényi András
Turbós, benzines, de takarékos
Elsőre a Scénicben nem vált be a feltöltés és a méretcsökkentés a Renault-nak. Az 1,4 TCe eltűnt, a franciák újra nekifutnak egy még kisebb motorral...
Szörényi András
Nem lett drágább a takarékosabb Focus
Hazánkban is kapható a Ford Focus a legújabb fejlesztésű benzines turbómotorral. A háromhengeres motornak nincs felára a leváltandó négyhengeresekhez...
Gajdán Miklós
Exkluzív: 3 hengerrel vezettük a takarékos Focust
Valóban piacra dob a Ford egy egyliteres, háromhengeres, turbófeltöltős benzinmotort, elsőként a Focusban. Ez mindjárt felveti a kérdést, mit kezdhet...
Horváth Zsolt
Kis motor a jövő Volvóiban
A Volvo úgy döntött, nincs szükség hat-, nyolchengeres motorokra, szerintük a luxusautókba is elég a négyhengeres, ennek megfelelően tervezik...
Lőrincz Károly
Minden megbocsátva!
Ugyan kicsit kiábrándító, hogy már 182 lóerő szükséges egy kompakt autóba ahhoz, hogy azt mondhassuk, normálisan megy, de a Focusban legalább érezni,...
Előző
1
2
3
4
Következő