Vezess

B: 569.0 Ft

D: 579.0 Ft

Márkák Újautó-tesztek Hírek Driver Haszongépjármű Forma-1 Magazin Használt autó Vezetünk Kresz Videó TechABC - Autós lexikon Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat Impresszum Felhasználás Adatvédelem Vezess © 2001-2025

Legfrissebb

Kováts Olivér

Sokat javult a Ferrari, mégis szégyenkezik Leclerc

Fehér Patrik

Egy címet biztosan Verstappen nyert 2025-ben

Kováts Olivér

Hamilton trükkjével nyerné meg a vb-t Verstappen?

Kováts Olivér

Sosem látott ferraris mélységekbe került Hamilton

  • Újautó-teszt
  • Magazin
  • Hírek
  • Vezetünk
  • Használt autó
  • Kresz
Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti BYD Chery Citroën Cupra Dacia DAF DS Ferrari Fiat Ford Genesis Hennessey
Honda Hyundai Ikarus Ineos Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Land Rover Leapmotor Lexus Lotus Maserati
Mazda McLaren Mercedes-Benz Mercedes-Benz Trucks Mini Mitsubishi Morgan Nio Nissan Omoda Opel Peugeot Pininfarina Polestar Porsche Renault Renault Trucks
Rimac Rivian Rolls-Royce Seat Škoda Smart Ssangyong Subaru Suzuki Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo Volvo Trucks Xiaomi Zeekr
  • Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
  • Hírlevél feliratkozás
  • Csapatrádió – F1 podcast

B: 569.0 Ft

D: 579.0 Ft

Címoldal Márkák Audi V8
Audi

Audi V8

100 200 80 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A6 Allroad A6 e-tron A7 A8 Allroad Cabrio E-tron e-tron GT Q2 Q3 Q4 e-tron Q5 Q6 e-tron Q7 Q8 Q8 e-tron Quattro R8 RS3 RS4 RS5 Coupé RS6 Avant RS7 S8 SQ7 TT V8
Magyar furfang a drága benzin ellen
Szörényi András

Magyar furfang a drága benzin ellen

Itthon egy strici járt vele, azután dízelmotort kapott, majd 15 évet porladt ez az Audi V8. De mesebeli feltámadása után én is vezethettem az Audi...
A V8 volt az Audi csúcsa 1990-ben
Csepreghy Dániel

A V8 volt az Audi csúcsa 1990-ben

Amikor megjelent az Audi V8-as, az egy nagyon határozott üzenet volt Münchennek és Stuttgartnak is.
Impresszum Médiaajánlat Felhasználási feltételek Egyedi adatkezelési tájékoztató