Az idén szélesebb abroncsok debütálnak a Forma-1-ben, a fejlesztés során a Pirelli próbálta figyelembe venni a pilóták igényeit is. A versenyzők olyan gumikat kértek, amelyek jobban bírják a strapát, így keményebben nyomhatják a gázt.
A tartós gumik hátulütője, hogy kevésbé kopnak, így a stratégiai sokszínűség eltűnik. “A kopás mértékét jelentősen csökkentettük” – mondta Hembery.
“A keverékek közötti különbségek is jóval kisebbek lettek.”
“Az elmúlt szezonokban tapasztalt stratégiai elemek egy része emiatt várhatóan eltűnik. Kevesebb bokszkiállás lesz, ez a trend egyébként az elmúlt két idényben is látszott.”
“Biztos vagyok benne, hogy 2017-ben a korábbinál sokkal több egykiállásos futamot látunk majd.”
“És biztos vagyok abban is, hogy látunk majd olyan dolgokat az évben, amiken változtatni akarunk.”