Sokáig fognak emlékezni a nürburgringi 24 órás verseny tavalyi befutójára, ha mások nem, az Audi csapatának tagjai mindenképpen: az R8 LMS negyven másodpercet vert a BMW-re, ami egy 24 órás versenyen olyan, mintha célfotó döntene a százas sprint helyezéseiről. Idén május utolsó hétvégéjén rendezik a hagyományosan az ADAC nevével fémjelzett futamot, az Audi azonban már most győztesnek érzi magát, és vele együtt örülhet 24 ügyfele is – mindössze ennyi készül ugyanis az Audi R8 tavalyi első helyének emlékére kiadott Selection 24h szériából.




Az utastérben szürke bőrkárpitozás, Alcantara tetőkárpit, szénszálas légbeömlők és műszerkeret adja meg az alaphangot. Az egyes példányok természetesen számozottak, a sorszám a megvilágított, szénszálas küszöbpaneleken látható. A talajmegvilágító lámpa az Audi R8 logót vetíti az aszfaltra, ilyet a mezei R8-asok nem tudnak, legalábbis egyelőre, mert a jövőben teljes körű testre szabhatósági programot indít szupersportkocsijához a gyár. Műszakilag ugyanazt tudja a limitált széria, mint az alapmodell: 5.2 V10-es középmotor 610 lóerővel, 1454 kilogrammos menetkész tömeg, 3,2 mp-es gyorsulás, 330 km/óra végsebesség.
A már megrendelhető autó németországi ára 229 ezer euró, ezért adaptív kormánymű és lengéscsillapítás, valamint lézerfényszóró is jár az autóhoz.
Előre iszik a medve bőrére az Audi
Audi R8 Coupé V10 plus Selection 24h
Napokkal az idei nürburgringi 24 órás verseny előtt a márka tavalyi győzelmét ünneplő, limitált szériás R8-assal lépett piacra az Audi. Vajon rossz ómen, vagy meghozza nekik az idei első helyet is?
5 fotó