Amikor a villanyautók – mármint az eleve elektromos üzemre tervezett járművek – előnyeiről értekezünk, hajlamosak vagyunk megfeledkezni a biztonsági aspektusról. Ha ugyanis a villanymotor nem a hagyományos motortérben helyezkedik el, hanem például, mint a Tesla esetében is, közvetlenül a kerekeknél, hatalmas területek állnak a mérnökök rendelkezésére a hatásos ütközésvédelmi gyűrődőzónák kialakítására, valamint egy esetleges ütközésnél nincs, ami behatoljon az utascellába. Röviden: egy Teslához hasonló autó elméletileg jóval biztonságosabb tud lenni, mint egy hagyományos elrendezésű, belső égésű motorral szerelt jármű.



Az autóban az előzetes becslések szerint mintegy 100 000 eurónyi kár keletkezett, ami meglehetősen furcsa, tekintve, hogy a Model S újkori ára a legdrágább kivitelében sem éri el a 90 ezer eurót.
Iszonyatos balesetet élt túl öt tinédzser
Gyorshajtás és a rutin hiánya okozta a karambolt, de a Tesla Model S gyűrődőzónái megmentették őket.
4 fotó