Még izgalmasabb vezethetőség és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás: ezt ígéri a BMW úgynevezett Competition-, azaz versenycsomagja, amely a legsportosabb Hármashoz készült. A módosítások az M3 kupéhoz és szedánhoz rendelhetők.


Az ezzel a csomaggal szerelt modelleken már nemcsak a tető van karbonból, de az orrspoiler is, ugyanakkor a csomagtartóra is kerül egy, az elsősorban a versenysportban használt műanyagból készült szárny. Ezek egyébként a már eladott M3-asokhoz is megvásárolhatók.

A Competition csomagban új, 19 colos, könnyűfém keréktárcsák és peresebb gumik szerepelnek, amelyek a 10 milliméterrel alacsonyabbra ültetett futóművel együtt még izgalmasabb viselkedést okoznak.

Babráltak az autó elektronikájával is, melynek során áthangolták a kipörgésgátlót. Az autó motorját nem érinti a módosítás, így a 4,0 literes, V8-as blokk továbbra is 420 lóerős.

Sportosabb lehet az M3-as BMW 7


További újdonság a BMW M3-asnál a LED-es hátsó lámpa, illetve hogy mostantól Start&Stop rendszerrel is felszerelik a sportmodellt. Ennek köszönhetően nyolc százalékkal kisebb a jármű üzemanyag-fogyasztása, ami 24 grammos szén-dioxid-kibocsátás csökkenést takar.

A motort várakozáskor leállító rendszer egyébként nemcsak a manuális váltós modellekhez, de a duplakuplungos automatával szereltekhez is elérhető, ami újdonság a BMW-nél. Korábban csak a hibrid modelleknél volt párosítható automata váltóval a megoldás.