Elkészült az Insignia sportváltozata. Ahogy elődjében, a Vectra OPC-ben úgy ebben is Saab-eredetű V6-os turbómotor dolgozik. A 2,8-as blokk azonban sokkal erősebb, mint korábban, 255 helyett már 325 lóerő vár bevetésre. Sőt ami még izgalmasabbá teszi a kocsit, hogy nemcsak ez első, hanem mind a négy keréknek jut a 400 newtonméternyi nyomatékból. A hajtásban hátul elektromos önzáró differenciálmű is szerepel.
Ennek is köszönhetően a hatfokozatú manuális váltóval szerelt Insignia OPC képes 6 másodperc alatt letudni a 0-100 kilométer/órás sprintet. A végsebességét 250 km/órában adta meg a gyár, ami visszalépés, hiszen a Vectra szabadon futhatott 260-nal. Vélhetően most még inkább menne ennyit a kocsi, de az elektronika ezúttal megzabolázza.
Mindhárom, azaz négy- és ötajtós mellett kombi kasztnival is készül a sport Insignia. Az erős motor mellé komoly fékrendszer és sportfutómű is jár. Utóbbi feszességét a pilóta is szabályozhatja, már alaphelyzetben sem épp puha, de két fokozatban még versenyautósabbra hangolható.
Az alacsonyra ültetett autón szériában 19, felárért 20 colos felnik díszelegnek. Az egyedi spoilerekért viszont nem kell külön fizetni. Érdekesség, hogy a többi OPC-modellhez képest visszafogott az Insignia, kevésbé agresszív lökhárítókkal látták el.
Belül sportosabbra formázott kormányt és nagy oldaltámaszú Recaro üléseket találunk, amelyek színben követik a karosszéria fényezését. Ez utóbbi az OPC-kék mellett, lehet piros, fekete, ezüst, fehér és szürke. Az Insignia OPC premierjét május hetedikén a Barcelonai Autószalonon tartják.






