Bár nettó egy millió eurót (234 millió forint) fizetnek minden egyes darabjáért, anyagi értelemben a Volkswagen szempontjából teljes bukta a Veyron gyártása. Állítólag minden darabon négy millió eurót veszítenek a bődületes fejlesztési költségek miatt.
Ennek ellenére az 1001 lóerős autó értékesítése kimagasló marketing értéket hordoz a VW számára. Épp ezért nem meglepő, hogy utódot is terveznek neki. Várhatóan 2011-2012-re eladják a tervezett 300 darabos szériát, s utána jöhet az új, melynek tervezése már meg is kezdődött, árulta el Franz-Joseph Paefgen, a Bugatti igazgatója.
Azért, hogy immár pénzt is lásson a Volkswagen, az új modell is a Veyron 16 hengeres motorját kapja, de már továbbfejlesztve. A pletykák szerint ez 1200 lóerőt és 1500 newtonméter nyomatékot jelent. Ezzel pedig a cél, hogy visszaszerezzék a világ leggyorsabb autójának járó címet, amit az SSC Ultimate Aero tavaly ősszel elhódított a Bugattitól.
Persze az is elképzelhető, hogy utcai versenyautóként születik újjá a Veyron, míg az igazi nyereséget egy négyajtós modell hozza meg. Utóbbi valószínűleg a szintén a VW konszernhez tartozó Bentley technológiáját használná fel. Egy biztos: a márkának van jövője.
