



Félünk tőle, nem jön össze. A gyártók formatervezői is könnyen észreveszik, hogy az egész autó olyan, mintha több tanulmányautót összevágtak volna. Copy-paste a Photoshopban.
A tetőív illetve a far formája a Chrysler Crossfire-é, az elöl szimpla, hátul markáns sárvédőívek is feltűntek már a Chrysler Firepower-en, a felnik és a visszapillantók érkezhettek a Saab Aero X-ről, de a propelleres felniket a Lorinser is használja. A többi részlet sem tűnik egyedi ötletnek, láttuk már őket más modelleknél.
Klasszikus GT-nek tűnik a japán kocsi, hosszú orr, csapott far, 2+2 üléses utastér, amiben mint mindig a hátsó ülésre csak a gyerekek férnek. A 4,71 méter hosszú Izana legnagyobb dobásai az előre felfelé nyíló ajtók illetve a kocsin végigfutó üvegtető.
A cég szereti Párizst, hiszen 2002-ben a Kira modellt mutatták be, majd két évvel ezelőtt az Xtile modellel vétették magukat észre ugyanott. A mostani francia autómustrán leleplezett Izana a japán mitológiában szereplő istenről kapta a nevét.
