



A kocsi alapját alumínium váz adja, amihez elöl-hátul krómötvözet acélkeret csatlakozik, erre épül a karbonból készült karosszéria és utascella. A felépítésnek köszönhetően az autó kiemelkedően könnyű. A karosszéria hatékonyan használja fel a levegőt: kis légellenállása ellenére annyi leszorítóerőt tud termelni, hogy 200 km/órás sebesség felett már úgy is az útra szorítaná a Moslert, ha az út és a kocsi helyzetét megcserélnénk.
Persze nemcsak a jó karosszéria teszi igazán ütőssé a GTR-t, hanem az utasok mögé épített hétliteres Corvette-motor is. Az Z06-ban szereplő erőforrást a német bevetéshez 600 lóerősre doppingolták, ami mellett csekélynek nem nevezhető 637 Nm-es nyomaték is bevetésre vár.
Amennyiben a vezető ügyesen bánik a kuplunggal illetve a váltókarral, akkor 3,1 másodperc is elég lehet, ahhoz, hogy nulláról százig gyorsítson. A Mosler MT 900 GTR végsebessége 340 km/óra. De nemcsak a német specialista, a Getrag által szállított hatfokozatú manuális váltó kérhető az autóhoz – az ambiciózus vevők az angol versenyváltókat készítő Hewland szekvenciális nyomatékváltóját is kérheti.
Nem lehet panasz az irányíthatóságra sem, erről a túraautó-világbajnokságon edződött KW gondoskodik: teljesen állítható versenyfutóművet tervezett a Moslerhez. Így a vevő nem csak a versenypályán lehet elemében, de mondjuk Németország útjain is jól használhatja autóját. Az utcai felhasználást Magyarországon vélhetően csak a garancia teljes törlésével engedélyeznék.
Egyedi megrendelésre rendelkezésre áll a Moslerhez alumínium felniket, ám ha ez sem lenne elég különleges, akkor a kedves vevő kaphat ultrakönnyű magnézium versenytárcsákat is. De nézzünk csak egy kicsit a felnik mögé is! Hisz a cégnek persze volt gondja a fékekre is, a kiváló lassulásért hatalmas kerámiatárcsákat szerelt fel.
Aki Moslert vesz, annak nem kell feltétlenül lemondania a kényelmi felszerelésekről. Kaphat, elektromos ablakot, központi zárat, és akár légkondicionálót is, az ülések bőr vagy alcantara bevonatot kapnak, de a vázuk azért kevlár. Sőt a németek nem átallottak egy kiváló audio-rendszert is beépíteni, persze itt sem tagadták meg önmagukat ezért, figyelve a grammokra, digitális végfokot építettek be, ami könnyebb mint hagyományos társai.
