

[bekkep]A Volkswagen nehezen tud szabadulni népautós imidzsétől, ezzel magyarázható a Phaeton viszonylagos sikertelensége. Ennek ellenére a konszern boldog lehet a Bentley-vel, ezt a márkát már ügyesen teleportálták a XXI. századba.
A sportosabb modellek piacra dobásával, mint például a Continental GT, GTC illetve a Flying Spur, sikerült felkelteniük a fiatalabb, de tehetős vásárlók érdeklődését is.
Több évi, küzdelmes időszak után végre elkészült a Bugatti Veyron is, amely a beígértek szerint tényleg képes 400 felett száguldani. Az majd eldől, hogy ez a vállalkozás folytatódik-e, lesznek-e további Bugatti típusok. A kilencvenes években a korábbi befektetők is két modell, az EB 110-est és az EB 112-est után mondtak le a márkáról.
Elképzelhető, hogy a Bugatti és a Bentley felfuttatását a Riley-vel is megpróbálja a Volkswagen. Pischetsrider ugyanis rajong az angol Riley-ért. A Riley kompresszoros telivérei a második világháború előtt a brooklandsi versenypálya sztárjai voltak. Elegáns vonalaik és kecses favázas karosszériájuk miatt sok hölgyrajongót szereztek maguknak.
