9 fotó
A megszigorított emissziós szabályozás vetett véget a Toyota Corolla T Sport modell gyártásának, mivel csak az Euro 3-as normát teljesítette a motor.

[bekkep]Elsőként egy holland importőr foglakozott a kompresszoros Corolla értékesítésével, aminek sikerén fellelkesedve már Németországban, illetve Angliában is megvásárolható lesz a feltöltős változat.

Hála az alacsonyabb motorfordulatszám melletti nagyobb nyomatéknak, a Corolla rugalmassága is nagyot javult. Ötödikben 80-ról 120 km/órás sebességre 8,5, negyedikben 60-ról 100-ra pedig 6,1 másodperc alatt gyorsul. Álló helyzetből a 100 km/órás sebesség eléréséhez pedig 6,9 másodpercre van szüksége a sportos Toyotának, ami 1,5 másodperccel jobb, mint a feltöltő nélküli motorral elért eredmény.

A 230 km/órás csúcssebesség a kompresszor ellenére sem lett sokkal nagyobb, mint az előd TS változaté, mindössze 5 km/óra a különbség. Minden bizonnyal a komolyabb teljesítménynövekedést is az Euro 4-es norma miatt áldozták fel, hiszen a kompresszor nélküli motor is 192 lóerőt teljesített, míg a feltöltővel táplált 1794 köbcentiméteres, négyhengeres VVTL-i erőforrásból 215 lóerőt sikerült kipréselni.

Nem hagyták változatlanul az autó külsejét sem, a sportmodell tizenöt milliméterrel alacsonyabb lett. A tetőre légterelő, hátra pedig dupla sportkipufogó került. Módosították a rugózást is, hogy jobban megfeleljen a sportosabb autózás igényeinek.