



A korábbi acélból készült szelepeket ezentúl titánból készítik, amik a kisebb súly miatt magasabb fordulatszámot engedélyeznek. Számtalan mechanikus változtatás mellett módosult a motorvezérlő elektronika is, ami jókora részt vállal a nagyobb teljesítmény elérésében és kiaknázásában. Változtattak a váltón is, ami határozottabb és gyorsabb váltást tesz lehetővé az eddigieknél.
Kompaktabb méretű a 2005-ös modell, ami négy százalékkal kisebb homlokfelületű és légellenállása 5 százalékkal javult. A keskenyebb váz lehetővé teszi a térdek és a könyök szorosabb zárását, amivel csökkent a vezető által keltett légellenállás is. Összesen két kilogrammal csökkent a tömeg, jelenleg 166 kilogramm szárazon.
Elöl négy-, hátul kétdugattyús féknyergek fékezik a motort 310, illetve 220 milliméter átmérőjű tárcsákon. Titánból készült a kipufogó, amely háromszög alakjával ideálisabb elhelyezést enged.
A menetteljesítmények elképesztők. Három másodperc kell 100-ig, 7,4 200-ig, 60-180-ig pedig mindössze 8,7 másodperc telik el hatodikban fokozatban. A végsebesség 299 km/óra, elektroniuksan korlátozva.
A 2005-ös modellért euróból átszámítva nagyjából 3,2 millió forintot kell majd fizetni.
