


140 lóerő mellett 175 newtonméteres maximális nyomaték jellemzi a motort, amelynek legalább 90 százaléka 2200 és 6200-as fordulat között áll rendelkezésre, így az erőforrás nyomatékosnak ígérkezik.
A jelentős lóerőtöbblet ellenére 4 százalékkal kedvezőbb fogyasztást mértek a tesztek során, ami egy Opel Vectra esetében 7,3 literes szabvány szerinti átlagfogyasztást jelentett. Ezzel párhuzamosan a gyorsulás hét tizeddel 10,5 másodpercre, a végsebesség 205-ről 213 km/órára javult.
Szilárdabb lett a motor a korábbinál, de a komplett motor így is csak 118 kilogrammot nyom, ami három százalékos csökkenést mutat. A két vezérműtengely egy szárnylapátos hidraulikus állítómű segítségével egymáshoz képest elforgatgató, ami optimálisabb fogyasztást és teljesítmény-leadást tesz lehetővé.
