



Ez az erőforrás kompresszort és töltőlevegő-hűtőt is bevet a nagyobb teljesítményért, így az eredmény nem kétséges. A vezető 440 lóerővel gazdálkodhat, a hátsó gumik elpusztításáról viszont a 3600-as fordulatszámnál maximalizálódó 583 newtonméteres nyomaték gondoskodik.
A nyomaték kilencven százaléka 2200-6000 között a vezető rendelkezésére áll. Nagyobb hozamú benzinpumpát és kiegészítő olajhűtőt kapcsoltak az XLR-V blokkjához, hogy harmonizáljanak a megnövekedett teljesítménnyel.
Kézzel is kapcsolható, hatsebességes automata váltót szerelnek az autóba, amivel 5 másodperc alatt éri el az XLR-V a 100-as tempót álló helyből (XLR: 5,8 sec).
A stabilitásról áthangolt futómű és szélesebb, 19 colos abroncsok gondoskodnak, a korábbi 18-asok helyett. A teljesítményhez igazodva nagyobbak lettek a féktárcsák is az autón.
A felniken kívül az új hűtőmaszkról és motorháztetőről lehet felismerni a V modellt. A korábbi vízszintes krómbetét helyett ezüstös rács díszeleg az autó orrán, a motorházetető pedig középütt egy kissé kiemelkedik az erősebb modelleken.
