



A gyártás elsőként a hannoveri gyárban kezdődik meg 2008-ban, de a terepjáró kisteherautók más helyszíneken is készülnek majd. Hannover hangsúlyozása azért ennyire fontos, mert Németországban a dolgozók, a szakszervezetek és a gyártók folyamatosan nyomás alatt tartják egymást a németországi termelés fenntarthatóságáról folytatott vitákban. A hannoveri gyártásról született döntéssel 2011-ig biztosított a gyár kihasználtsága és az ott dolgozó 15 00 ember munkahelye.
A kapacitások kihasználtságát T5-ös Transporteren és a masszív pickupon kívül a Microbus is biztosítja. Ez az autó azonban nem a 2001-ben a Detroiti Autóshow-n tanulmányként látott autó széria verziója lesz. Az Észak-Amerikának szánt autó helyett a Multivan továbbfejlesztését tervezi a gyár, felső kategóriás extrákkal kiegészítve.
Korábban a Volkswagen a Skoda Felicia platós kisteherautót forgalmazta saját neve alatt, még korábban az egyes Golfból készült platós kisteher. Egy időben a Toyota Hilux volt kapható VW Taro néven, külföldi nagyjából útjainkon látunk belőle egyet-egyet.
