



Az elődmodellnél 200 lóerővel gazdálkodhatott a pilóta, most további negyvenet állíthat csatasorba. A motortérben ugyanis az OPC Astra-ból megismert 2,0 literes turbófeltöltős benzinmotor lakozik.
A 240 lóerő mellett 320 newtonméteres nyomatékot tud a négyhengeres blokk, amivel a “busz” 7,8 másodperc alatt képes 0-ról 100-ra gyorsítani. 231 km/óra az új Zafira OPC végsebessége, amivel ő a leggyorsabb egyterű Európában.
A hagyományosan OPC-kék színben feszítő autón elöl 321, hátul 278 milliméteres féktárcsákat alkalmaznak. Ezek biztosítják a remek lassulást. Alacsonyabbra került a karosszéria, mint a hagyományos Zafirákban, de a keményebb lengéscsillapítók mellett az IDSPlus rendszer is a száguldást segíti.
A fent említett mellett arden kék, fekete, magma piros és ezüst színekben készülnek majd a sport Zafirák, de igazából egyedi külsejükről lehet felismerni őket. Izgalmas első lökhárítót, új hűtőmaszkot, egyedi küszöböket kapott az autó. Hátul a tetőspoiler és a mélyebbre nyúló új lökhárító mellett a két oldalt kivillanó krómozott kipufogóvégek növelik a sportos hatást.
Alaphelyzetben 225/40 ZR 18-as abroncsokat és OPC felniket szerelnek az autóra, de aki ennél is nagyobbra vágyik, az rendelhet 19 colos kerekeket is.
Belül a két első utas számára Recaro sportüléseket szereltek be, melyek borítása összhangban van az autó külső fényezésével. Bőrborítású sportkormány, váltógomb és OPC díszlécek különböztetik meg hagyományos társaiktól az OPC Zafirákat.
