



A 2630 milliméteres tengelytáv a külső méretek nagyjából egybevágnak a Kia Sportage-al, ami tágas belsőt eredményez, elöl-hátul kényelmesen lehet utazni.. Külsőleg talán a Sportage, belül viszont a Hyundai tetszett jobban, bár ez csak ízlés kérdése. Puha műanyagok és ízléses műszerfal dekoráció teszik kellemessé az utasteret. Az ülések viszonylag feszes tömésűek és az oldaltartásuk is jó.
Itt is 2 benzinesből és egy dízelből áll a motorpaletta, de kezdetben kizárólag dízelmotorral lesz megvásárolható. A kétliteres 112 lóerős common rail dízel ötfokozatú manuális vagy négyfokozatú automata váltóval rendelhető, első- és összkerék-hajtású változatban. A 175 lóerős V6-os, valamint a kétliteres 143 lóerős benzines csak később kerül bevezetésre Magyarországon.
Az elsőkerék-hajtású dízel alapmodell 5 362 000 forinttól indul, a magasabb alapfelszereltséggel járó 4WD változat pedig 6 262 000 forinttól indul.
Az alapváltozaton kívül szériában jár a 16 colos felni, az ESP, a hat légzsák, az automata klíma, a tempomat és az ülésfűtés is. A csomagtér alaphelyzetben 325 literes, ez lehajtott hátsó ülésekkel 805 literre bővíthető.
Alaphelyzetben az összkerék-hajtás az első kerekeket hajtja, és csak szükség esetén juttat a hátsó tengelyre nyomatékot. Amennyiben úgy akarjuk egy gomb segítségével magunk bekapcsolhatjuk az 50:50 százalékost nyomatékelosztást, ami 30 km/órás sebességig lehetséges. Felező vagy diffizár nincs, a fékekkel operáló differenciálmű viszont van első tengelyen.
A Hyundai 2006-ig 200 ezer Tucsont szeretne értékesíteni, amelyből 65 ezer darabot Európába remélnek.
