



A Legend a korábbi Honda hagyományoknak megfelelően sportos köntösben készül, de ezt is átalakította Mugen. Az új mélyrenyúló lökhárító csökkenti az autó alá jutó levegőt, hátul pedig egy kis szárny és lökhárító alatti diffúzor teszi stabilabbá a száguldást.
Mind az első, mind a hátsó sárvédőket kiszélesítették, ezzel téve igazán ütőssé a Legend megjelenését. A kerékjáratokba 9,5×18-os felniket és 275/35-ös gumikat szereltek, amelyekre szükség is van, mivel a motortérbe egy V8-as blokk került.
Mugen MF408S-nek hívják ezt az erőforrást, ami 2002-ben ALMS-ben (Amerikai Le Mans Sorozat) mutatkozott be. A 90 fokos hengerszögű 4,0 literes blokk jellemzően Mugen, azaz szereti és bírja a fordulatot. Legnagyobb teljesítményét például 9500-nál adja le, az pedig 590 lóerő.
520 newtonméteres maximális nyomatékát 7500-as főtengelyfordulatnál tudja a motor, ami mindössze 131 kilogrammot nyom. Látványnak sem utolsó a blokk, ha felnyitjuk a motorháztetőt, elénk tárulnak a polírozott szívótorkok. Ezekbe a motorháztetőn kialakított terelőn keresztül jut a levegő.
Kihasználván, hogy az új modellt már nem csak első, hanem akár összkerék-hajtással is meg lehet venni, a Mugen hátsókerék-hajtást épített be. Az erőátvitelben hatsebességes manuális váltó és karbon kuplungtárcsa kapott szerepet.
Az utastérben sportüléseket, alumínium pedálokat, sportkormányt helyeztek el. A fordulatszámmérő a műszerfal közepén kapott helyet, a piros zóna csak 10000 felett kezdődik.
