



Megújulnak a hátsó világítótestek is, a korábban sávos felosztású lámpa helyett kerek formákkal mutatkozik a Laguna.
A lökhárítókban és az ajtókon az ütközőcsíkok fényezettek lettek, de formailag is átalakították őket. Hátul eltűnik a Renault felirat, a Laguna szó pedig a zár alá, középre kerül.
A belső térben az anyagminőség javulására számíthatunk, melyből immár a valódi fa is kiveszi a részét, de itt is történtek módosítások. Átalakult a műszeregység, egy kicsit hivalkodóbb, mint az elődben volt. A Lagunákban megszokott kis lebuktatható fedél már csak egy kis rekeszt rejt, a rádiót nem takarja el.
Az új Lagunát automata kézifékkel is felszerelik, ami önmüködően bekapcsol, ha leállítjuk az autót. Indítás után, ha a kerekek megfelelő nyomatékot kapnak, a rendszer old.
A motorpalettán a dízelek között nem lesz sok újdonság. Az 1,9 literes 110 (260 Nm) és 120 lóerős (300 Nm) verzióben szerepel a kínálatban, de megkapták a második generációs közös nyomócsöves rendszert 1600 bar-os maximális befecskendezési nyomással az eddigi 1350 helyett.
Marad a kínálatban a 2,2 literes 150 lóerős dCi. A sima kétezres turbómotor ezentúl 170 lóerős, az ezerhatos alapmodell is 5 lóerővel többet tud , azaz 115 lóerős lett. A benzines család csúcsán a 3.0 literes V6-os áll, 210 lóerővel. Ez a változat csak kézzel is kapcsolható automatával vásárolható meg.
A kétliteres benzines turbó 204 lóerősre combosodik 165-ről a Laguna GT-ben. Ez a modell egyedi külsővel és belsővel bír. Új spoilerek és külső színek, piros-fekete bőrülések, 17 colos könnyűfém felnik dobják fel a sportmodellt. A 300 newtonméter nyomatékú blokk, 7,2 másodperc alatt gyorsítja a GT-t 100-ra.
Valószínűleg a 2007-es modellév újdonságaként jelenik meg a harmadik Laguna generáció, amely majd a Nissan Primerával közös padlólemezre épül. A premier időpontja 2006 ősze lehet, helyszíne várhatóan a Párizsi Autókiállítás.
