



A Note kompakt egyterű a Nissan-Renault közös padlólemezét használja, ami később az új Clio és Twingo alapjául is szolgál majd. 2,6 méteres a tengelytáv, a hossz pedig 1 centi híján 4 méter.
Japánban egy új 1,5 literes, 16 szelepes motor dolgozik az autóban, amit a Nissan Xtronic CVT elnevezésű fokozatmentes váltóval kombináltak. Ez a motor 75 százalékkal kevesebb káros anyagot bocsát ki, mint a japán szabványban előirt maximális érték.
Európában a Micra 88 lóerős 1,4-es motorja, valamint egy új, 110 lóerő körüli teljesítményű 1,6-os lesz a benzines palettán. Dízelmotorból elsőként az 1,5 dCi motor kerül az autóba 86 lóerővel. A Note európai neve egyelőre még nem tisztázott.
A hosszú tengelytáv miatt a Note utastere kifejezetten tágas, még a hátsó sorban is elegendő teret nyújt a felnőttek számára. A magas üléspozíció és az alacsony övvonal könnyű átláthatóságot biztosít.
Kétszintes a csomagtér, a padló szintje alatt egy 25 centiméter mély rekesz található. A padló eltávolítható és akár a függőlegesen is használható elválasztónak. A hátsó ülések háttámlái a csomagtérrel egy síkba dönthetőek le, így hosszabb tárgyak is könnyedén elhelyezhetőek.
A Note nem tekinthető az Almera kizárólagos utódjának A Quashqai névre hallgató szabadidőautó-jellegű koncepcióautó szériaváltozata is ezt a célt szolgálja majd.
Japánban a mozgássérültek részére átalakított példány is vásárolható, amit a Nissan leányvállalata, az Autech Japan kínál Tone Rider néven.
Az első utasülés egy vezeték nélküli távirányító segítségével 90 fokkal elforgatható és kicsúsztatható, ami jelentősen megkönnyíti a kerekes székes utasok ki- és beszállását. A Note Riderben egy külön kar segítségével adagolható a gáz és a fékerő is.