



Elöl kevésbé látványos a változás, pedig új fényszórók, hűtőrács és lökhárító kerül az autóra. A szögletesebb lökhárítók mélyebbre nyúlnak, és a levegő belépő alakja is módosul kissé.
BMW tesztekben szokás bántani a iDrive bonyolultságát is, ezért a gyár módosítja a kritizált kezelőrendszert. Egyszerűbb, 2.0-s verzió kerül az autóba, ami jobban átláthatóvá teszi a bajor zászlóshajó bonyolult kommunikációs és szórakoztató rendszerét.
Mivel szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon jelenik meg a hetes BMW fő konkurense, az új S-osztály, némileg a motorparkot is a várható újdonság mellé kívánja erősíteni a BMW.
A 3,0 literes benzinmotor teljesítményét a mostani 231 lóerőről 250 körülire tolják fel, az ötösben bemutatott biturbó 272 lóerős 3,0 literes dízelmotor pedig bekerül a hetesbe is.
