



Az új Ibiza csúcsmodell is turbómotoros, a hengerenként ötszelepes motor teljesítménye 132 kW, ami tényleg kiadja a 180 lóerőt. A Cuprát a SEAT Sport gyártja részben kézi munkával, nem a többi Ibizával egy soron készül a martorell-i gyárban.
Benzines turbómotorral is csak háromajtós karosszériával kapható az Ibiza Cupra. A dízel hatfokozatú váltójával szemben, a 180 lóerősnek csak öt jutott. A benzines nagyobb használható fordulatszám-tartományt biztosít, valószínűleg ezért fedi le csak öt fokozat a 0-229-es sebességtartományt.
7,2 másodperc alatt gyorsul nulláról százra a benzinevő Ibiza Cupra, dízel testvérének ez 7,6 másodpercig tart. A végsebesség 229 km/óra, a dízel esetében ez 220 volt. A 17 colos felnikben, a 205/40-es gumikban és a 312 milliméter átmérőjű, a versenysportból eredő fékekben nincs különbség.
A galériában lévő műszerfal kép illusztráció, a dízel Cupra műszereit ábrázolja.
