



Nem változott a motorpaletta, amely a 325 lóerős 3,6 literesből, illetve a 355 lóerős 3,8 literes boxerből áll. Kézi váltóval kombinálva a gyengébbik motorral szerelt Cabrio 5,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. A S változat kereken 5 másodperc alatt gyorsul azonos sebességre. Az előbbi két tizeddel, míg az utóbbi 1 tizeddel lassabb a zárt változatoknál, amiért a plusz 85 kilogramm vonható felelősségre.
Nincs különbség viszont a végsebességben, a Cabrio sofőrjei akár 285-tel, illetve 293 km/órás sebességgel is száguldozhatnak. Akárcsak a Carrera S, a Carrera S Cabrio is alapból a Porsche új aktív futóművével (Porsche Active Suspension Management) gurul ki a gyárból.
A gombnyomásra változtatható futómű az alapváltozathoz felár ellenében kérhető.
Szériában jár az ESP, és a Porsche Communication Management-nek nevezett rendszer, amely egy CD-s rádiót és kilenc hangszórót is magában foglal. Az utastér szintén teljesen azonos a Carrera változatokéval.
A biztonságról a normál légzsákok mellett az úgynevezett POSIP (Porsche Side Impact Protection) oldalvédelmi rendszer gondoskodik. Ez a háttámlába épített oldallégzsákokon kívül tartalmazza az ajtó felső részéből kirobbanó légzsákokat is, amik a vezető és utasa fejét védik a sérüléstől. Borulás esetén az A-oszlopokba épített acélmerevítések és a fejtámlák mögül kirobbanó bukócsövek viselik a terhet.
A Porsche Carrera Cabrióért Németországban nem egészen 21 millió forintnak megfelelő eurót, míg a Cabrio S-ért kicsivel több, mint 23 millió felett kell letenni az asztalra.
