16 centis úton csúsztatható a hátsó üléspad, az autó 9,5 centivel magasabb az alapját adó Golfnál, a csomagtér a rekeszekkel 505 literes előrehúzott ülésekkel
Nem lesz háromajtós és GTI modell a Golf Plus-ból. A hátsó lámpában LED-ek világítanak, felárért lesz kanyarba bevilágító első fényszóró
Nem lesz háromajtós és GTI modell a Golf Plus-ból. A hátsó lámpában LED-ek világítanak, felárért lesz kanyarba bevilágító első fényszóró
11 fotó
Német premier a tradicionális olasz autókiállításon: a Volkswagen az év végi Bologna Motorshow-t választotta a Golf Plus premierjének helyszínéül. A Golf Plus elvileg egy kategóriák közötti rétegmodell, amely az alsó középkategóriás autók és a kompakt egyterűek között áll.

Ez méretben és árban a Golf és a Touran közötti autót jelent. Az újdonság hossza és szélessége megegyezik a Golféval, de magasabb és sokoldalúbb nála. A Golf Plus 9,5 centivel túlnő a Golfon, magassága egészen pontosan 158 centiméter.

Hasonló konstrukciót mutat a SEAT Altea is, amely szintén a Golfra épül. Az új változatban a hátsó ülés 16 centis úton mozgatható. Ez az opció minden bizonnyal a SEAT Alteához is elérhető lesz jövőre.

Az ülés előrehajtásakor a támla a padlószintig süllyed, tehát majdnem teljesen sík csomagteret kapunk. Alaphelyzetben a csomagtartó 395 literes, előrehúzott ülésekkel maximum 505 literes lehet, beleszámítva a padló alatti rekeszeket. A hátsó ülést lehajtva 1450 liternyi hely keletkezik.

A Golf teljes motorválasztékát viszontlátjuk majd a Golf Plus-ban, kivéve a kétliteres, közvetlen befecskendezéses turbót, amely a Golf GTI-ben dolgozik.

A jelenleg elérhető gyári információk alapján kanyarba bevilágító fényszóró is rendelhető lesz felárért, azt nem közölte a gyár, hogy ez az opció csak xenon fényszórós modellekhez lesz-e elérhető, vagy normál halogén lámpákkal is, mint Ford Focus esetében.