A külső fényezéshez hasonló színeket kaptak egyes elemek az utastérben, de a bőrborítás és az alumínium kiegészítők sem maradtak el
A 600 köbcentis motorból gyárilag készült 70 lóerős is, de a Brabus 101 pacija az igazi
6 fotó
Igazán izgalmas autóval jelentkezett az Esseni Tuning kiállításon a Brabus. A Smart gyári tuningolója egy kis sorozatban készülő, a szériamodellhez képest bivalyerős ForTwo-t mutatott be. Nevéhez híven mindössze 101 vevő juthat az autóhoz.

A háromhengeres turbómotor a Brabus Ultimate 101-re keresztelt modellekben 101 lóerőt teljesít 5250-es fordulatszámnál. De nem csak szétforgatva, hanem alul is jól húz az autó, mert 2500-5300 között 130 newtonméteres nyomatékot tud.

Nem csak a nagyobb teljesítményben rejlik az Ultimate 101 különlegessége, hanem a gyorsulásban, a végsebességben és kanyarsebességben. A Brabus gyöngyszeméhez ugyanis új futóművet készítettek a mérnökök, amely nem csak keményebb felfüggesztéssel bír, hanem a nyomtáv is szélesebb lett.

Ennek köszönhetően megengedhették, hogy az autó biztonságban gyorsabban menjen hagyományos társainál. Maximális sebessége 160 km/h, amit elektronikus úton szabályoztak, ennél többet jelenleg az autó stabilitása nem enged. 0-ról 100 km/h-ra 11,2 másodperc alatt ér el az Ultimate 101.

Az erőátvitelről hatsebességes szekvenciális sebességváltó gondoskodik, amit nem csak a hagyományos váltókarral, hanem a kormány mögött elhelyezett fülekkel is lehet kapcsolni. Az utastérben egyébként új, 32 centis sportkormányt és alumínium kiegészítők találunk. A Brabus Alcantara bőrrel vonta be az üléseket, a műszerfalat, az ajtóborításokat.

Látványban is ütősebb lett a ForTwo, amit nem csak kiszélesített sárvédőinek, hatalmas, spoilerszerű lökhárítóinak, hanem egyedi “Racing Red” fényezésének is köszönhető. Az autó stabilitáshoz hozzátartozik, hogy elöl 5,5Jx16 hátul 8Jx17-ös felniket, illetve 175/50 R 16-os és 225/35 R 17-es gumikat kapott az autó.