



Valószínűleg jövőre, tavasszal Genfben már látható lesz a szériamodell, amely 2006-tól a Rio utódja lehet. 200 lóerős, 2,0 literes benzines turbómotor került a tanulmányautó motortérbe, amely az első kerekeket hajtja. Az erőátvitelért ötsebességes automata váltó felel.
Az autó hossza 4150, tengelytávja 2500, szélessége 1800, magassága 1470 milliméter. Bár a gyártó a B-szegmensben akarná indítani autóját, de a méretei alapján egyértelműen a C-kategóriába, tehát az Astra és a Golf méretű autók közé tartozik. Várhatóan az ötajtós mellett lépcsőshátú karosszériaváltozat is lesz a típusból.
Minden bizonnyal változni fog az autó kialakítása, amíg eljut a sorozatgyártásig. Nem valószínű, hogy megmaradnak a 18 colos, többrészes csavarozott felnik és mögöttük a lyuggatott féktárcsák. A sárvédők szélesítése és hatalmas lökhárítók sem tartoznak majd az alapmodellhez.
A tanulmányautóban a külső fényezéssel összhangban sárga betétek kerültek a műszerfalra és az ülésekre is. Ezenkívül az alumínium alkalmazása teszi izgalmassá az utasteret. Háromküllős sportkormány, DVD-lejátszó, méretes képernyő és látványos piros műszerfal is része a belső térnek.
Ezzel a modellel a Kia mindenképpen arra készül, hogy célját elérve a világ ötödik legnagyobb autógyártójává váljon 2010-re a Hyundai-jal.
