



Kezdjük a Lada Siluet-tel, ami csak arra való, hogy “mi is tudunk ilyet csinálni” táblát akasszanak rá az oroszok. A valóságosnak tűnő karosszéria javarészt műanyagból készült, a héj alatt pedig a 110-es futóműve és hajtáslánca találtatik. Nem is igen beszélnek az autó sorozatgyártásáról. Ha ez tényleg felmerülni, 2010-2012 előtt nem kerülhet rá sor.
Sokkal reálisabb a Priora tanulmány, bár ez sem több egy alaposabb ráncfelvarrásnál. Az erős smink egy Opel Astra Classic II formájú autót eredményezett. Ettől függetlenül ez az autó nem más, mint a Lada 110 2007-től érvényes formája – ha addig kihúzza. Természetesen az utód is háromféle karosszériával létezik tovább, limuzinként, öt ajtóval és tágas kombi kasztnival.
Felépítéstől függően 440-450 centi között változik az autó hossza. Alsó középkategóriás léptékben nagynak mondható a 264 centis tengelytáv, ami tágas belső méretekre enged következtetni. A csomagtartó sem lesz kicsi, legalább 500 literesre tehető.
