



A Fiat újdonsága a 2003 tavaszán Budapesten aláírt egyezmény eredményeként a Suzuki új szabadidőautóján alapul. Mind a Fiat, mind a Suzuki változat hazánkban készül 2006-tól.
Az esztergomi Suzuki gyárban az Ignis-szel és a Wagon R+-szal párhuzamosan gyártandó autó nem létraalvázra épül, mint a klasszikus terepjárók, hanem rendeltetésének és a mai divatnak megfelelően önhordó karosszériát kap. A tervek szerint az évi 60 000 autó egy harmada kelne el Fiat emblémával.
A karosszéria hossza 410, szélessége 175 centiméter. A 250 centiméteres tengelytáv nem nagy egy ekkora autónál, de várhatóan ennek ellenére is kellően tágas lesz az utastér 4-5 személynek. Viselkedését, kényelmét személyautósnak ígéri a gyár.
Az összkerék-hajtást és a négyhengeres benzineseket a Suzuki dobja be a közösbe, a Fiat dízelmotorokkal veszi ki a részét. Az 1,9 literes JTD-ből a Fiat kifejleszt egy ezerhatos turbódízelt.
A szintén közös nyomócsöves befecskendezésű motorváltozat teljesítménye 105 és 120 lóerő között lesz, amivel alkalmassá válik a kétszelepes 1.9 JTD motorváltozatok leváltására.
A Daewoo Scope tanulmány nem a Suzuki-Fiat szabadiőautó műszaki alapjait felhasználva valósul meg. A Scope az észak-amerikai Saturn Vue padlólemezére épül majd, az Opel Frontera utódjával együtt.
