

A csúcsot ezúttal is az AMG által felpaprikázott 5,5 AMG motor jelenti, ahogy a legtöbb gyári Mercedesben. A CLS-ben 476 lóerőt és kereken 700 newtonméteres nyomatékot produkál a már ismerős kompresszoros erőforrás. Az AMG CLS nem csak a kinézetében és a motorban különbözik a többi modelltől, de sportosabb futóművet és módosított fékrendszert is rejteget a felszín alatt.
Az álló helyzetből 4,7 másodpercig tartó 100-ra gyorsulás nem vesz tudomást az autó tömegéről, és egészen 250 km/óráig folytatódhat a hajsza, ahol elektronika vet véget a száguldásnak.
Az AMG Mercedesekben nem az új hétsebességes, hanem az ötsebességes AMG Speedshift elnevezésű váltó küzd a hatalmas nyomatékkal. Teljesen automata vagy kézi üzemmódban, akár a kormányról is végezhető a váltás művelete. A rugózásról a Mercedes Airmatic DC, légrugós rendszere gondoskodik, amelyet az AMG az autóhoz igazított. A futóművön 18 colos AMG könnyűfém felnik csimpaszkodnak, elől 255/40, hátul 285/35 abroncsokkal.
Külsőleg is könnyedén megkülönböztethető az AMG verzió a feliratnak, valamint a kétoldali dupla kipufogó végződésnek köszönhetően. Elölről a nagyobb levegő belépők és kerek ködlámpák, míg oldalról a küszöb különbözteti meg a CLS AMG-t.
A CLS 55 AMG szeptemberben a Párizsi Autószalonon már ki lesz állítva, a vásárlók pedig 2005 januárjától juthatnak hozzá.