

[bekkep]Ezzel majdnem egy időben jelent meg a korábbi formájú Turbo átdolgozott változata, az S. Ez a modell 30 lóerővel tud többet mint az alap feltöltős motor, így az autó végsebessége 307 km/h. A 450 lovas motor mind a kupéba, mind a kabrióba rendelhető, ám még a régi változatban.
Hamarosan azonban ezeket is leváltja az új modell. A Cabrio szinte tökéletesen megegyezik a sima 997-essel. Továbbra is vászontető fedi az utasteret zárt állapotban.
Jóval komolyabb eltérések várhatók a Turbo esetében. Marad a négykerék-hajtásos erőátvitel, de a nyomtáv jócskán kiszélesedik. Megmaradnak az elődről ismert hatalmas légnyílások az első és hátsó lökhárítókon. A képek tanúsága szerint a következő 911-en nem csak tenyérnyi felületen jut a töltőlevegő-hűtőkhöz a levegő, hanem a Ferrari megoldásaihoz hasonló hatalmas belépőnyílásokon át.
Az új Porsche 911 Turbóban is igen méretes hátsó spoiler vezeti a levegőt a motorhoz, illetve szorítja le az autó hátulját, mint az első négykerék-hajtású 911-es Turbo, a 993 esetében. Várhatóan továbbra is a 450 lóerős 3,6-os boxermotorral indul a Turbo gyártása.
