



2 literes 125 lóerős turbódízel motorral készülnek a mentő Transitok, az erőforrás maximális nyomatéka 285 newtonméter. Azért, hogy az autók csúszós utakon is könnyebben jussanak el céljukhoz, elsőkerék-hajtású modellekre esett a választás.
Magyarországon történik a mentőautók átalakítása, mert teherautó formájában érkeznek az autók hazánkba. Ennek megfelelően ABS-ból (műanyag) és MDF (fa) itthon készül az autó belső burkolata. A padlóra rendkívül ellenálló PVC borítás kerül. A beépített anyagok vízállóak, így könnyen moshatók. Magyar szabadalom alapján készül a mentőautókba a hordágy és a betegszállító szék is. Természetesen felkerültek a kék villogók és sziréna is a felmatricázott autókra.
Az átalakítás után az a prototípust 35 km/h-val falhoz csapták, hogy meg felelnek a beépített alkatrészek az előírásoknak. Fontos ugyanis, hogy 10 g-s lassulás esetén se mozduljanak el a tárgyak. A kiállított modellekbe kiegészítő fűtés is került, amelyhez szükséges a motor üzemelése. Felárért viszont rendelhető állófűtés és légkondicionáló is.
