


A Ford viszont éppen ezt tette. Ma gyári kémfotókat helyezett el a sajtóoldalon az új GT sportautóról. Ilyesmit korábban egyedül a DaimlerChryslertől láttunk, amely gyár a készülő Maybach limuzinról közölt kémfotót.
A képen látható autó éppen NVH (noise, vibration, harshness – zaj, rezgés, keménység) vizsgálatokon vesz részt. Ezeken a teszteken mérik az autó minőségérzetét és kényelmét meghatározó dübörgő zajokat. A zajszintmérések (és a közlésre szánt fotók miatt) miatt a Ford mellőzte a vaskos álcázást az autón. A lazán illeszkedő takaróelemek keltette szélzaj ugyanis megtévesztheti a tesztelőket.
Amikor elindul a sorozatgyártás, 5,4 literes és kereken 500 lóerős motort kap a szupersportautó. A korai tesztelési fázisban 400 lovas, 4,6 literes V8-as motorok hajtják a prototípusokat. Az első képen látható szolid gumifüstös elindulás nem jutalom a nap végén, hanem a vizsgálatok része. A mérnökök ilyenkor fülig érő szájjal mérhetik a belső zaj növekedését sportosan vezetve.
